Известие

Collapse
No announcement yet.

все едно работи на 3 цилиндъра?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • все едно работи на 3 цилиндъра?

    Здравейте колеги от около 1 месец си карам хубавицата само на бенз и се получава един момент както си варви с леко натиснат педал без да подавам и снемам газта и започва да папърка една такава в ниските обороти все едно е на 3 цилиндъра и вече след 4000 оборота почва да се чуди а да се отпуши а не но към 5000 оборота вече влиза в ритъм и незнам ако някои го е срещал този проблем моля помагайте че тъка много се дразня а забравих и оставам с обеждението че ако друсне в дупка се оправя та нз и като спра на светофара и оборотите падат към 700-800 и усещам че мотора не работи както трябва мерси и маи взе и бая да гори градско колата е от подписа ми мерси предварително и одеве най-интересното гърми на бензин ебаси колата незнам кво да я правя
    Last edited by alfa maniak; d.m.y г., 12:42.
    sigpicлуди алфи 1.4 т.с 103hp на газ обикновенна газова brc

  • #2
    Първоначално публикувано от alfa maniak Покажи съобщение
    Здравейте колеги от около 1 месец си карам хубавицата само на бенз и се получава един момент както си варви с леко натиснат педал без да подавам и снемам газта и започва да папърка една такава в ниските обороти все едно е на 3 цилиндъра и вече след 4000 оборота почва да се чуди а да се отпуши а не но към 5000 оборота вече влиза в ритъм и незнам ако някои го е срещал този проблем моля помагайте че тъка много се дразня а забравих и оставам с обеждението че ако друсне в дупка се оправя та нз и като спра на светофара и оборотите падат към 700-800 и усещам че мотора не работи както трябва мерси и маи взе и бая да гори градско колата е от подписа ми мерси предварително и одеве най-интересното гърми на бензин ебаси колата незнам кво да я правя
    Много интересно...провери си акумолатора добре ли е сързан(стегнати клеми) Провери кабела на дебитомера да не е закъсан...
    Провери и как работи колата със откаен дебитомер.
    Също така...и кабели и свещи и бубини...
    За целта иди на диагностика

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от alfa maniak Покажи съобщение
      Здравейте колеги от около 1 месец си карам хубавицата само на бенз и се получава един момент както си варви с леко натиснат педал без да подавам и снемам газта и започва да папърка една такава в ниските обороти все едно е на 3 цилиндъра и вече след 4000 оборота почва да се чуди а да се отпуши а не но към 5000 оборота вече влиза в ритъм и незнам ако някои го е срещал този проблем моля помагайте че тъка много се дразня а забравих и оставам с обеждението че ако друсне в дупка се оправя та нз и като спра на светофара и оборотите падат към 700-800 и усещам че мотора не работи както трябва мерси и маи взе и бая да гори градско колата е от подписа ми мерси предварително и одеве най-интересното гърми на бензин ебаси колата незнам кво да я правя
      И аз съм ЗА проверка на кабели, свещи и бобини. Поне при мен беше от кабел
      ...
      155 1,6 TS 16V `96
      166 2,4 JTD `99
      147 1,9 JTDm 8V `07

      Comment


      • #4
        Аз напомням и за л.сондата. Може първо да пробваш как работи с откачен дебитомер и после с откачена л.сонда.

        Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

        Comment


        • #5
          и като извадиш бобините с кабелите виж дали не е пълно с масло при свещите
          146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
          145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
            и като извадиш бобините с кабелите виж дали не е пълно с масло при свещите
            Или вода...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
              Или вода...
              : Thumbup: Това ми се е случвало след измиване и подсушаване ( подсушаването явно не е било достатъчно) на ДВГ проби лула на една свещ и започна да прави абсолютно същите магарии
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #8
                Та понеже боря същия проблем ... Кабелите са наред. Започнах от свещите ... Когато отворих да ги сменя и резултата - 2 са пълни с вода, а една с масло. Което ще рече? Освен гарнитура ...

                Намерих доста теми по въпроса, но не ми стана ясно следното:

                като се премахне водата това решава ли проблема?
                от къде идва тази вода?
                Last edited by someone; d.m.y г., 02:37.
                Alfa 145 1.4 TS 1998 г. с ГИ - 250хил

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от someone Покажи съобщение
                  Та понеже боря същия проблем ... Кабелите са наред. Започнах от свещите ... Когато отворих да ги сменя и резултата - 2 са пълни с вода, а една с масло. Което ще рече? Освен гарнитура ...
                  да не си ходил на автомивка
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    Аз не съм, но е купих наскоро от авто морга /къща/. Това при миене на двегателя ли става или и при външно миене???
                    Alfa 145 1.4 TS 1998 г. с ГИ - 250хил

                    Comment


                    • #11
                      ами в твоя случай сигурно е по 1-ва точка, но може и по 2-ра да се случи ако момчето с пароструйката е много старателно
                      точка

                      Comment


                      • #12
                        Радвам се на това мнение. И аз така подозирах. Просто не можех да го измисля как ще стане при външно, при тези капаци, кабели и прочие.
                        Alfa 145 1.4 TS 1998 г. с ГИ - 250хил

                        Comment

                        Working...
                        X